sobota, 24 listopada 2012

Zmiany, zmiany

W najbliższym czasie w moim życiu nastąpi kilka zmian. I w związku z tym powoli zaopatruje się w niezbędne ubrania- w końcu od czegoś trzeba zacząć, a ten początek wydaje się całkiem przyjemny. Ponieważ listę ubraniowego must have mam od pewnego czasu mogłam wykreślić z niej najnowsze nabytki. Staram się trzymać zasady, że kupuję to, czego naprawdę potrzebuję i w czym będę chodzić. I oczywiście będę miała to z czym połączyć, żeby wyglądać jak człowiek.
Moje nowe nabytki to koszula w prążek z H&M, sweterek z Camaieu, tregginsy czarne z Kappahla. Poszukuję jeszcze butów a konkretnie botków, ale niestety nic mi się nie podoba. Mam również upatrzoną torebkę od Sabriny Pilewicz ,ale obawiam że doprowadzi mnie to do bankructwa.

 
http://www.hm.com/pl/product/93004?article=93004-S#article=93004-U
 I jeszcze real zdjęcie tej samej koszuli:
Sweter:
I tregginsy czy też legginsy z Kappahl- pierwsze tak obcisłe spodnie w moim życiu
http://www.kappahl.pl/article/legginsy_341651
Poza tym dziś zamówiłam sobie kilka wosków z Yankee Candles, jak tylko dotrą do mnie zdam relację.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz