poniedziałek, 31 grudnia 2012

Mam czas, więc piszę

Rok niechybnie zbliża się ku końcowi, wszyscy robią podsumowania, składają noworoczne obietnice a ja? Mam chwilę wolnego, więc piszę o wszystkim i o niczym.
Muszę pochwalić się, że dziś mija 10 rocznica mojego związku. Z tej okazji dostałam niespodziankę w postaci przepięknego bukietu róż. Po czymś takim humor od razu się poprawia.


Poza tym w weekend wybrałam się na wyprzedaże- cel buty- mission compleated. Po długich poszukiwaniach kupiłam buty z ryłko przecenione z 329 zł na 299zł, przecena niewielka ale mam to, co chciałam. Muszę przyznać, że do butów tej firmy nie miałam zaufania, ostatnio ich buty kupiłam jakieś 15 lat temu i nie byłam zadowolona. Jednak obecnie model spodobał mi się, był mój rozmiar, więc grzechem byłby nie kupić.


Z racji urlopu praktycznie codziennie oddaje się błogiemu lenistwu z filiżanką kawy w ręku. Polecam wszystkim, to działa:)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz