czwartek, 18 października 2012

Moje ubraniowe must have cz.1

Mam manię robienia wszelakich list: lista zakupów, lista wydatków, lista rzeczy do zrobienia.....Jakiś czas temu zrobiłam sobie również moją ubraniową listę must have. Ta lista nie powstała ot tak sobie, musiałam po prostu zacząć kupować z głową. Niestety często przy zakupach ubraniowych kierowałam się...no właśnie nie wiem czym się kierowałam...i efekt był taki, że mając mnóstwo ubrań w szafie nie  miałam  co na siebie włożyć.Nie będę oryginalna- postawiłam na klasyczne kroje, podstawowe kolory. W ten sposób mogę szybko stworzyć prosty zestaw, do którego wystarczy kilka dodatków i gotowe.

Oto moja lista
  • Zwykłe topy, najczęściej z h&m, mango w kolorach biały, czarny, szary, granatowy, beżowy, pudrowy róż- pasują do wszystkiego
  • Kardigany- przynajmniej 2 czarny i beżowy 
  • Proste swetry z dekoltem V  czarny, beżowy, szary, granatowy
  • Eleganckie koszule- biała i błękitna
  • Marynarki- czarna/ granatowa i beżowa 
  • T-shirty - tu akurat nie muszę się ograniczać
  • Grubsze "zimowe swetry" w podstawowych  kolorach czyli beż, szary, granatowy, pudrowy
  • Jeansy ciemnogranatowe i czarne
  • Spodnie eleganckie czarne i beżowe
  • Spódnice czarna/granatowa i beżowa - preferuję lekko rozkloszowane
  • Mała czarna/granatowa
  • Klasyczny trencz beżowy/granatowy
  • Płaszcz zimowy szary/czarny
  • Parka na jesień  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz